Sunday, October 9, 2016

Fix Api Forex Makelaar

HotForex FIX / API Regte: HotForex is 'n geregistreerde handelsnaam van HF Markte (Europa) Bpk 'n Cypriotische belegging firma (CIF) onder nommer HY 277582. gereguleer deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) onder lisensie nommer 183/12. HotForex word deur die markte van Finansiële Richtlijn instrumente (MiFID) van die Europese Unie. Die webwerf www. hfeu word bedryf deur HF Markte (Europe) Bpk Risiko Waarskuwing: Handel aged produkte soos Forex en CFD's mag nie geskik vir alle beleggers as hulle dra 'n hoë graad van risiko vir jou kapitaal. Maak asseblief seker dat jy ten volle verstaan ​​die risiko's wat betrokke is, met inagneming van jou beleggings doelwitte en vlak van ervaring, voordat die saak, en indien nodig te soek onafhanklike advies. Lees asseblief die volle Risiko-Openbaringsverklaring. HotForex nie kliënte uit die VSA Kanada, België, Iran, Soedan, Sirië en Noord-Korea te aanvaar. Kopiereg 2016 - Alle regte ReservedFIX API vir professionele deelnemers mark Dukascopy Bank bied die moontlikheid van API integrasie. Die Dukascopy Bank API is gebaseer op FIX4.4 protokol. Die API gebruik om real-time data voer ontvang, stuur bestellings, stel / verander / bestellings te kanselleer en ontvang outomatiese kennisgewings van handelsaktiwiteite. Met 'n oplossing API verband, sal gebruikers steeds in staat wees om die standaard Dukascopy Bank handel platforms gebruik met sy basiese funksies. Maar die metode posisie berekening (netto / globale posisie af) toegepas op API rekeninge FIX is anders. LIVE START VEREISTES: Die minimum vereistes vir 'n API-rekening oop te maak - kliek hier. Dokumentasie Connection Skemas Gebruikers van die Dukascopy Bank FIX API het die keuse om aan te sluit deur twee verskillende skemas: Skema 1 word gebruik vir direkte verbinding met 'n enkele Dukascopy Bank rekeninge sonder deel enige data met 'n derde party oplossing / sagteware. Skema 2 maak voorsiening vir meer komplekse verbindings wat verskeie Dukascopy Bank rekeninge of die gebruik van 'n paar derde party databasis / sagteware. Vir meer inligting oor FIX API en ander handel verwante inligting te leer, laat ons asseblief skryf: email160protected. Skakel ons: 41 22 799 4888 of alternatiewelik vra vir 'n call-back. FIX (Finansiële Information Exchange) API (Application Programming Interface) is 'n elektroniese kommunikasie protokol vir finansiële inligting uitruil. In ons geval, ons gebruik dit om kommunikasie tussen 'n kliënt, handelaar, beleggingsfonds, of makelaar en 'n likiditeit verskaffer toelaat. FIX API is 'n universele standaard. Sy word deur talle banke, prima makelaars, en verskansingsfondse. Die oorsprong van FIX API dateer terug na die vroeë 1990's, toe 'n paar vrywilligers programmeerders geleenthede is op soek na kommunikasie ondersteuning wanneer die handel aandele. In 1998 het hierdie span van programmeerders begin met 'n nie-winsgewende maatskappy genaamd FIX protokol Limited (FPB), wat fokus op die uitbreiding van, ontwikkeling en ondersteuning van die protokol. Online ChatBlog Wat is FIX API deur Anna Aratovskaya Boston, MA 15 November, 2013 FIX (Finansiële Information Exchange) API (Application Programming Interface) is 'n elektroniese kommunikasie protokol vir finansiële inligting uitruil. In ons geval, ons gebruik dit om kommunikasie tussen 'n kliënt, handelaar, beleggingsfonds, of makelaar en 'n likiditeit verskaffer toelaat. FIX API is 'n universele standaard. Sy word deur talle banke, prima makelaars, en verskansingsfondse. Die oorsprong van FIX API dateer terug na die vroeë 1990's, toe 'n paar vrywilligers programmeerders geleenthede is op soek na kommunikasie ondersteuning wanneer die handel aandele. In 1998 het hierdie span van programmeerders begin met 'n nie-winsgewende maatskappy genaamd FIX protokol Limited (FPB), wat fokus op die uitbreiding van, ontwikkeling en ondersteuning van die protokol. Redes vir 'n kliënt om te begin met behulp van FIX API Die kliënt nie tevrede is met die bestaande finansiële platforms en koppelvlakke omdat dit onmoontlik is om al stelsel funksie gelyktydig te beheer. Beperkings van bestaande koppelvlakke. Byvoorbeeld, baie bekende platforms nodig twee of meer bosluise om 'n bevel wat onaanvaarbaar stadig vir 'n hoë-frekwensie strategieë te vul. 'N Behoefte aan veiligheid en die handhawing van die anonimiteit van 'n kliënte outomatiese stelsels. 'N begeerte om kruis-verbinding met die likiditeit verskaffer. Vereistes om 'n oplossing API verband Connection besonderhede vir 'n toets (UAT) omgewing, wat gebruik moet word vir die toets voordat jy 'n lewendige verbinding te skep. Die FIX API spesifikasies dokument, wat is soos 'n handboek vir die protokol. Hier is 'n uittreksel uit die dokument: o Standard Selected MsgType b 131 QuoteReqID String. Unieke identifiseerder in reaksie op kwotasie (35R) Voorbeeld: 131RequestQuote1 'n ervare programmeerder. Uit my ervaring, sal die meeste programmeerders met standaard protokol vaardighede soos HTTP, telnet, TCP, of Java maklik in staat wees om 'n verband. Die ideaal is ons aanbeveling is om te gebruik 'n kruis-verbinding met die likiditeit verskaffer, wat 'n fisiese verbinding tussen die beheer panele met behulp van pleister kode. Beginners kan 'n voetstuk Adapte gebruik. Boston Technologies bied kruis-connects in NY4, LD4 en TY3 datacenters. Daar is baie voordele van die gebruik van FIX API. Jy sal totale beheer oor die proses van oordrag en ontvangs van data sonder enige vorm van tussenganger of middleware sagteware te hê. Vergelyk dit met die Meta Trader 4 (MT4) uitvoering ketting: kliënt Terminal GT MT4 handel Server GT MT4 Bridge GT Aggregator GT Liquidity Verskaffer A behoorlik gekonfigureer infrastruktuur sal lewer: Faster algehele uitvoering spoed. Vermoë om 'n persoonlike koppelvlak ontwerp. Vermoë om jou eie sagteware, die handelaars behoeftes aangepas word gebruik. Geleentheid om verskillende tipes orde soos mark of limiet gebruik. Daar is egter 'n paar nadele: Jy sal 'n nuwe verantwoordelikheid om die funksie en 'n gladde werkverrigting van die stelsel in stand te hou nie. As jy voorheen gebruik het Meta Trader 4, sal jy nodig het om 'n outomatiese stelsels herprogrammeer van MLQ4. Daar sal bykomende uitgawes wat verband hou met die programmeerders werk en kruis-Connect (hosting by 'n hoë graad van data-sentrum kan kos jou 1000 per maand of meer, afhangende van die ooreenkoms). Vir meer inligting oor FIX API leer, kyk ons ​​on-demand webinar. Vul die vorm in om die lig: Enige makelaar met API handel oor klein rekeninge geword September 2009 Status: Lid 996 Posts Ek weet die algemene antwoord is nee, dit is die rede waarom ek vra vir 'n miskien. My behoeftes: Ek wil om handel te dryf van Android, met behulp van 'n pasgemaakte sagteware. - hopefully fout gratis. Bedrag om te speel met: 500-10k dollar site OANDA. hulle kartering sagteware is lekker om te sien in sagteware demo, webwerwe, maar is 'n grap hoe hulle dont laat die TP verander. SL op 'n oop posisie. Dit is nie vir handel nou, vir seker. Hulle het API vir 600 / maand Dukascopy: beveilig totdat nutteloos: Ek opening van 'n leser 'n nuusvrystelling gevolg gaan en totdat ek terug gaan na platform omseil die PIN plek die handel dit 60-90 sekondes elke keer kry ek uit artikels en gaan terug: daar is 'n laai, wag vordering. Hulle het API vir 100k dollar deposito. Android MT4. Dit EK gebruik nou maar dit is nie geskik vir my selfoon, glad nie. Ek het 'n toestel met 1920x1080 resolusie en sy kartering is vir die resolusie 800x480. Nou Alpari Verenigde Koninkryk laat posisie verskansing, sodat daar geen dom fout boodskappe van MT4, soos uit quote, want site OANDA het EIEU. Dit is nie so moeilik om 'n goeie platform vir 'n kategorie van toestelle (lae, middel, bo). Maar as jy wil so algemeen soos dit moet uitgevoer word op 320x240 Xperia mini en op Full HD toestelle, as dit moeilik 'n bietjie. Ook het ek dit nie nodig 'n gazillion van persoonlike aanwysers (net 1) en dit genoeg 1-2 FPS vir my, vir seker nie 100 FPS moet my battery vinnig as moontlik te dreineer en ek het 'n paar OpenGL implementering soos dit. Die gebruik van NDK Ek het groot geheue beskikbaar: tot toestel gratis geheue: om 1-1,5 GB, net vir SDK is die 24MB, 36mb limiet, maar op kerntoestelle dit kan verhoog word oor die largeHeap limiet ook. Ek dont sien een of ander rede waarom my selfoon enige nadeel teenoor my Netbook met 'n enkele kern atoom N270 sou ly sowat 1,6 Ghz, en 1024x600 resolusie, videokaart aan boord, 'n veel minder L1, L2 cache net omdat dit is PC. Ek sou dit selfs open source te maak, as dit is 'n vereiste. Wil om geduld geword September 2009 Status koop: Lid 996 Posts MBTrading quot daar is 'n eenmalige opset fooi van 250 om toegang tot die live omgewings. Wanneer handel leef jy sal verwag word om 'n minimum van 50 in stand te hou in kommissies elke maand, of jy sal gehef word om die netto difference. quot 'n Paar jaar gelede het hulle het ongelooflike karretjie sagteware en net vir vensters. Ek dont verwag om 'n bruikbare API sien op hulle. 50 / maand is aanvaarbaar, wat 250 opset feee dit nie geregverdig IMHO. AVAFX vereis net 1k dollar balans, maar dit lyk asof hulle kry slegte resensies hier, soos 'n makelaar. Forex sê hulle API is gratis. Stap 5: quot Fonds jou lewende handel rekening en begin met behulp van die API in die produksie environmentquot hoeveel hulle nodig het wil koop GEDULD Aangeheg Image (Klik om te vergroot) min 2.6 pit NDD, natuurlik Ek dont wil DD, wat om te doen met hulle . Ek het preffer ECN, maar ek glo nie ek sal dit 'n regte een onder 20 baie handel grootte te kry, en dit is nie my handel groottes nou. Nie seker of Dukas Eu hoe doen, miskien-miskien is hulle ECN met dié 0.1 baie ook, maar ander vir seker nie. FXOpenAu is 'n bedrogspul: verwyder wen ambagte te betaal nie 40k dollar, toe hy onder ander naam was. Ek dont care as hulle 0ffer 0.1 pit versprei of selfs negatiewe verspreiding ook. Kom ons neem 'n blik wat ons hier het: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) site OANDA toegeneem verspreiding as gevolg van nuus en uit NY sessie, maar hulle het gewoonlik rondom 1,2-1,8 pit Londen sessie of wanneer oorvleuel en geen nuusvrystelling. Net nie vir my sê jy Arent een van die expensievest kleinhandel handelaar ek begin om te glo die jou volgende sin sal quotevery handelaar of jy wen elke timequot Kom ons kry ernstige: jou vensters enigste platform 3-4 jaar gelede het een van die mees mooier GUI en met byna 100 aanwysers. Dit is 'n baie fyn as jy wil om te lewe met 'n nuwe beleggers geld met mikro rekeninge. Hulle brand 250-2500 en hulle uit. Nodig het om 'n aansienlike bedrag bestee van hulle geld na die volgende vuil te kry. Dit platform op daardie tydstip het 'n gek, dom quotfeaturequot ek kon gebruik in die nag en luister musiek, want dit het 'n groot DING dikwels nodig is om die c hernoem: program filesvttrader klank gids tot klank. so 'n ting. Dit was 'n quotsound af buttonquot As dit rottang die OCO bestellings en ek wou 'n quotSLquot en 'n quotTPquot net nie om uit te kies quotbuy limitquot quotstopquot wat ook al. Smeer was 2x hoër as in ander deel OFC ek links. Selfs nou wouldnt Ek probeer dit platform. Dit was soos 'n swak implementering C maar getoon sommige quotejbquot foutboodskappe wat J2EE. Ek dont weet hoe kan jy tegnologie meng int so. maar is jou probleem. Nou My handel styl is om 10-20-40 pit kry en neem wins te maak. SL is 'n bietjie groter, hang. Ek speel nie so styf as ek kon betaal selfs 5 pit. Maar jou byna 3 pit is soos 2x meer as 1,2 -1.5pip verspreiding quotour versprei vergelyk gunstig met ander makelaars quot. Kliënte ondersteuning was dit soort, toe ek gebruik het, maar wat nodig is ten regtig begin. Nou byna 0 waarde: dit verminder tyd om te soek, miskien kan lei tot inligting, wat kan nie gevind word in die webwerf of nie op dié manier. bv quot Beide ForexConnect en Java is gratis vir alle FXCM clients. quot hierdie ek kon lees en ek het die API verband is vir ander spelers. Waarskynlik in week-af Ek sal probeer om iets oor jou platforms te lees. quot FOREX verbind die ForexConnect API is C // Java API ontwerp van nuuts af. quot Ek hoop nie al gemengde, indien ja. as ek wed ek het 'n fout in 1 week Java API Die Java API is 'n haalbare, lig en sterk API vir diegene op soek na óf 'n kliënt of bediener kant aansoek te skep. Die API Object model is gebaseer op die FIX spesifikasie vir forex (www. fixprotocol. org) en aangepas vir die handel met FXCM. KENMERKE: API Object model is gebaseer op die FIX spesifikasie vir forex-boodskap-gebaseerde struktuur is baie lig in staat om geskiedkundige ambagte en tariewe te kry As gebruik die Object verstek serialisasie as 'n kak en moet gaan na ander manier vir prestasie, maar ek sal vas met SDK / NDK meng kode (ADT dont wil properly - karretjie wat te hanteer). As is skryf hoe dit behoort te wees: byte / bietjie vlak serialisasie, miskien met kompressie, as wat net mooi Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword September 2009 Status: Lid 996 Posts Baie mobiele platforms misluk. Misluk omdat ontwikkel deur wie die bediener kant en lessenaar kant weergawe ontwikkel. Dit wouldnt 'n probleem wees as hulle sou erken die mobiele platform krag hulpbronne beperk. Die meeste van hulle gebruik XML messaging. Net bereken 'n voorbeeld wat ek nodig het om 157 grepe stuur. As dit 'n optimale binêre protokol sou wees as wat ek nodig het om net 9 grepe stuur. Jy kan dit vermeerder en jy die resultaat in megagrepe ook. Mobiele toestelle gebruik data plan om die internet te kry. dit is nie dieselfde om 1,57 Gb of net 90 MB verteer. as jy te lui om te implementeer 'n binêre protokolle gee ten minste 'n into NIE XML. Ek het gelees in 'n blog of 'n Google doc oor Android programmering: DONT KEN MEMORY INDIEN hoef nie te en dont WERK VAN Jy hoef nie te. gesonde logika, pragtige isnt as om dit op 'n paar instellings ontwikkeling en sien hoe bestaande mobiele sagteware is 5 keer die hele skerm te verfris, terwyl slegs 'n slim deel wat hulle nodig het. Dit sal tot gevolg hê batterykrag dreineer. 'N verkeerde Opengl implementering kan jou battery dreineer vinnigste. en in lessenaar het nie 'n probleem. En in die laaste: Android platform is nie IOS platform, vergeet om 1 ontwerp beplan vir dieselfde mobiele platforms Sedert die nuutste IOS weergawe is 7 nou moet jy net die 7 nie die 6 te ondersteun. Apple gebruikers op te gradeer Oa vinnig as wat hulle kan. Wie kan nie bekostig om 'n nuwe toestel dit is nie jou forexst kliënt. Op Android: die meeste gebruikers is van Samsung-toestelle. wat jy nodig het 3 bou 10 duim tablette 7 duim tablette en 'n hoë einde selfone. baie gebruik volle HD-resolusie, 'n paar net HD. as hulle met behulp van Android 2.3.3 hulle nie jou forex kliënte nie met 480x800 resolusie pixel. Sodra jy 'n platform te skryf, as dit gebruik As jy jou battery gedreineer in 1 uur as dit reg te stel. As jy die hele mobiele data plan gebruik in 1 week as dit reg te stel. As jy kan nie beperkende voorwaardes dit as voeg meer funksies Wil geduld geword Augustus 2011 Status koop: Lid 1106 Posts Ek moet iets vermis, maar ek dont verstaan ​​waarom jy praat oor kartering en API in dieselfde pos. Die API is net om boodskappe aan die makelaar te vervoer nie om iets te karteer. Die kartering is aan jou. Im ook geïnteresseerd in die vind van 'n korrekte API. Tot dusver het ek: - site OANDA: 600 setup koste plus 600 / maand. Belaglik en inacceptable. Gediskwalifiseer. - IB: Hul API is eintlik 'n outomatisasie van hul enigste Windows platform. Onbeholpe argitektuur. Gediskwalifiseer. - Dukascopy: 50K minimum deposito wat nodig is om hul API te gebruik. No-go totdat Im 'n miljoenêr. - Forex: XML-gebaseerde dinge. Lyk goed, maar geen historiese blok data (AFAIK). Dit is 'n vereiste vir my. So ek gebruik FXCM API vir nou. Ek kan dus daaroor praat objektief. - Dit is gratis. Enige demo rekening werke. - EU rekeninge aanvaar opening posisies in albei rigtings vir MTF strategieë. - Hulle bied 'n ware lig gewig API (Java API). 3 pype 2Mb. Hulle bied 'n ander swaarder een (ForexConnect). Hulle bied ook los, maar jy groot geld soos Dukascopy nodig. - Jy kan M1 kerse aflaai tot sedert 2001 (hang af van die instrumente) en bosluise tot 2007 (ook afhanklik van die instrumente). Ek het gebreek M1 kerse aan die begin van die geskiedenis (soos oop bokant die hoë). - Jy kan jou posisies en hangende bestellings te verander. - Event gebaseer. Jy kan verskeie versoeke terselfdertyd stuur. - Rekening georiënteerde. Wat jy doen in die TS in kennis gestel word om die API en andersom. Byvoorbeeld kan die API 'n posisie wat jy met die hand oop te bestuur. Con: - Die verspreiding is inderdaad baie hoog. - Jy kan nie herwin die vereistes marge van die API. - Geen dokumentasie. Die twee nutteloos PDFs en die leë javadoc is ver van wat id durf noem dokumentasie. - Geen ondersteuning. Hul ondersteuning span is gemaak van gewone onbekwames. Hulle antwoord altyd die onderwerp af, behalwe wanneer hulle net nie antwoord nie. Die later gebeur wanneer jy 'n probleem wat hulle kan nie baffle met bemarking bullshit raak te sien. - Jy sal nie nodig 'n week na 'n fout te vind. Ek het gevind dat 'n wedloop toestand. Geen antwoord van hulle. Ek het gevind dat 'n NPE. Hulle antwoord: die simbool USD / RUB is 'n lae liquiditiy paar. Let daarop dat Im selfs nie veronderstel om hierdie simbool in die eerste plek te kry - Dit is geslote bron. Ek dont verstaan ​​waarom. Dis net 'n vervoer protokol. Geen Intellektuele Eiendom te beskerm. Veral omdat dit inpired uit te los wat self 'n oop protokol. Gemeenskap kan hul foute hulle weier om te erken as sodanig op te los. - Hul kode is Java 1.4 oud (2004). - Dit is relatief stadig, selfs as hulle onlangs verbeter met 'n faktor 2 Soos 'n vergelyking, Googles DNS: Tiscali (Tinet), hul ISP lyk die bottelnek (hop 8-9) wees: Ek moet iets vermis, maar ek dont verstaan ​​waarom jy praat oor kartering en API in dieselfde pos. Die API is net om boodskappe aan die makelaar te vervoer nie om iets te karteer. Die kartering is aan jou. Im ook geïnteresseerd in die vind van 'n korrekte API. Tot dusver het ek: - site OANDA: 600 setup koste plus 600 / maand. Belaglik en inacceptable. Gediskwalifiseer. - IB: Hul API is eintlik 'n outomatisasie van hul enigste Windows platform. Onbeholpe argitektuur. Gediskwalifiseer. - Dukascopy: 50K minimum deposito wat nodig is om hul API te gebruik. No-go totdat Im 'n miljoenêr. Ek sou graag wou sê 'n vonnis is nie heeltemal waar nie, of nie altyd nie, maar ek kan nie. In naweek het ek nagegaan FXCM oop en geslote bron API: dit is XML-gebaseerde, hackish, stadig. Sommige top forex maatskappye regtig nie mobiele sagteware maak, kyk hier www. forexfactory / showthre. 90post6423190 Ek sien baie 10k miskien 100k vermors op die platforms wat misluk. Natuurlik ppl dont wil om dit te gebruik 'n so 'n versuim platform. Of ten netwerk kommunikasie deel of by UI deel of op besigheid logika deel het groot lekkasies en dit was die algemene deel waarvan ek praat oor kartering en API. Word 'n private makelaar om 'n API-net 'n API behoefte vir mobiele nie die hele koei plaas kry. Van makelaars kant wat sou wees die negatiewe te gebruik 'n API gee - ons gebruik die bandwydte met hulle kliënt of ons nie die geval saak. Beperkings kan ingestel word op die bediener kant in elk geval. Jammer, maar ek moet 'n lae IK om te verstaan ​​waarom hulle 'n gratis cant maak. oop into fasade om hulle XML API, in plaas van dat mors geld op volle misluk mobiele platform. Dit sou wees 10x goedkoper, minder bandwydte gebruik, meer kliënte. As iemand kan onderskep into boodskappe dink jy is nie in staat om XML kinders - dit is absoluut niks anders in veiligheid oogpunt te vang. Wil om geduld te koop geword Junie 2011 Status: Nominale 256 Posts Ive gekyk na hierdie so goed. Ek dink die FIX API is die pad. Die goed ondersteun en is bv gestandaardiseerde As Broker X brand jou, 'n makelaar te vind wat jy met 'n beter verband of hulle eenvoudig net gaan uit van die besigheid wat jy kan net gaan na Broker Y sonder om alles wat jy boodskap kode herskryf. Daardie laaste punt vir my is die regte geld saver jouself skryf die boodskap deel van die stelsel of die betaling van iemand kos jou een of albei tyd en koue harde kontant. Maar die beste wel 'n (tans vir my) 'n hoë inskrywingsfooi. Dukascopy vra vir 'n minimum USD100K, Pepperstone is as om 250K. So in kort moet jy die regte geld te speel in daardie ruimte. Terwyl met daardie soort van geld is die plan en ek nodig het om die diens te help om daar as Ive genoem Im soort afsku tot tyd (aka geld) skryf kode (of ontsyfer vreemde bal poorte) te belê om te ondersteun al die verskillende eiendom (aka rommel) Apis daar buite. Ek het potensieel gedink 'n klein groepie van die handelaars saam kon belê (deel van die risiko) en saam 'n rekening bedryf MAAR hierdie isnt maklik en het alle vorme van regs-en regulatoriese kwessies om deur te werk (wat ten minste hier in Australië verhoog die koste van net aan die gang kom). Laat staan ​​die behoefte om meer as 'n quotgentle-persone het agreementquot oor hoe die rekening te bestuur en hoe outomatisering en algoritmes getoets sodat ons die rekening het verdwyn in 'n die Knight Capital manier. My grootste motivering vir die gebruik van 'n API is outomatisering en die feit dat die Ek het 'n Linux werkstasie. Die FXCM koppelvlak lyk interessant maar ek sal check dit uit. PipMeUp doen jy enige kode youd bereid is om te deel Die FXCM koppelvlak lyk interessant wees al is Siek check dit uit. PipMeUp doen jy enige kode youd bereid wees om Im deel skryf van 'n taamlike groot stuk sagteware (www. forexfactory / showthre. 30post6854630). Ek is nie bereid om die bron oop te maak. As jy hulp nodig het om te begin met die FXCM API nie 'n probleem. Vra net. Siek beslis meer reaktief en nuttig as hul ondersteuning wees. Ek didnt skryf die bestellings opening nog / verandering. Ek het gefokus op die historiese data aflaai wat ek gebruik om al die kaarte te bou. Toe het ek die GUI. Nou Im afwerking skryf van 'n simulator enjin. As jy wil hê om hul historiese ontwikkeling data aflaai kan ek my kode deel. Jy moet 600 bosluise af te laai op 'n tyd in omgekeerde volgorde. Dit is 'n regtig pyn in die n dit maak nie sin nie jy dae spandeer op dit. Geen gierigheid. Geen vrees. Net wiskunde. Im skryf van 'n taamlike groot stuk sagteware (www. forexfactory / showthre. 30post6854630). Ek is nie bereid om die bron oop te maak. As jy hulp nodig het om te begin met die FXCM API nie 'n probleem. Vra net. Siek beslis meer reaktief en nuttig as hul ondersteuning wees. Ek didnt skryf die bestellings opening nog / verandering. Ek het gefokus op die historiese data aflaai wat ek gebruik om al die kaarte te bou. Toe het ek die GUI. Nou Im afwerking skryf van 'n simulator enjin. As jy wil hê om hul historiese ontwikkeling data wat ek kan aflaai. Im besig met 'n soortgelyke projek. Ive historiese data van Dukascopy en Integrale verkry. In kort Ive geskryf 'n baljagter en ETL-stelsel om af te laai, te verwerk en laai die bosluis data lêers in 'n geïndekseerde binêre lêer (Im op soek na die gebruik van HDF5 maar dit neem tyd - so kan nie gebeur nie). Im in die proses van die skryf van die analitiese raamwerk en simulasie enjin. Vir visualisering is ek gaan die kortpad vat en net stip die resultaat met Python of R. Die hoofdoel ek het, is om 'n mooi koppelvlak tot analitiese raamwerk (algo deel) skryf sodat ek kan draai en terug dit op verskillende platforms - makliker gesê as gedaan. Op die historiese data voor asof ek was in gesprek met die Forex Tester mense en nou kan jy toegang tot daar Data Diens vir USD299 / jaar (VIP diens vlak) en kry yesterdays merk-data. Jy kan aansoek doen vir 'n demo te probeer voor jy koop (maar jy toegang tot die inligting het 'n beperkte - tydraamwerke en duur). Die een ding wat nooit sal ophou om my te verbaas is waarom hierdie verhandelingsplatform ontwikkelaars aandring behulp daar met 'n eie (hopeloos ontoereikend dumbed down) programmeertale MQL4 is verskriklik nutteloos en terwyl dit is 'n verbetering MQL5 isnt baie beter. Nice kaarte in die in daardie pos wat jy gekoppel is aan hulle is joune vir die lessenaar, Dukascopys Java API is gratis en mees funksievolledige, maklik om te gebruik, het ek afgekom so ver gekom (het gekyk na IB, FastBrokers, LMAX, ens). FIX is 'n gemors maar dit is uitgevind quotfor elektroniese tradingquot, is dit nie uitgevind vir outomatiese handel (dit dateer outomatiese handel) - dit is 'n teks-gebaseerde, leesbare, protokol en verwerking daarvan is stadig in vergelyking met 'n binêre protokol wat sal pas gerekenariseerde handel. Dit is nog net gebruik omdat dit iewers is in die verlede gebruik. Heeltemal valse, heeltemal onvanpas. Nou. Ek dont gedagte stadig (Javas teks verwerk word om vinniger) as ek die koste voordeel van die werk om 'n standaard koppelvlak wat my stelsel makelaar agnostikus maak kan kry. Sal beslis Checkout die JForex API sowel - die enigste reddende genade van alles wat goed dat Java is dat sy nie (nie 'n Java fan - Ek werk hoofsaaklik in Python, R, Javascript en C). So. quotHello Java sy was 'n rukkie quotFIX / API: 'n protokol vir gesofistikeerde handelaars 8220FIX API8221 is 'n bedryf term wat gesofistikeerde handelaars goed ken, maar ander het baie min begrip van. Ek can8217t jou vertel hoeveel keer kliënte benader my vra vir 'n oplossing API, maar het geen idee wat dit is of wat om te doen met dit. Hulle dink net hulle nie, want that8217s hoe die 8220big guys8221 handel nodig. Vir diegene wat 'n bietjie verward oor hierdie onderwerp, ek wou 'n paar minute neem om kortliks te verduidelik wat 'n oplossing API is en wat dit regtig baat. FIX staan ​​vir 8220Financial Inligting Exchange8221 en API staan ​​vir 8220Application Programmering Interface8221. Die FIX protokol stelsel kan die oordrag van elektroniese inligting tussen die handelaar en likiditeit verskaffer, wat voorsiening maak vir 'n vinnige en akkurate uitvoering. FIX protokol is die standaard taal nie net vir FX mark, maar alle finansiële produkte, insluitende aandele en opsies. Dit is in wese hoe die hele finansiële stelsel kommunikeer, die oordrag van data, ambagte, ens van die een plek na die ander. In FX. 'n oplossing API het twee 8220streams8221. Die eerste is 'n datastroom stuur pryse van die makelaar aan die kliënt. Die tweede is die handel stroom wat die handel bestellings verwerk van die kliënt aan die makelaar. Wie het 'n oplossing API 'n Hoë frekwensie handelaar met outomatiese handel strategieë wat andersins op tradisionele handel platforms sal beperk word. Retail Forex makelaars wat toegang tot pryse en likiditeit. Kliënte wat nie wil hê om 'n broker8217s gebruik beskikbaar handel platforms. Hulle het die vermoë om hul eie persoonlike stelsels te bou, maar nog steeds in staat wees om toegang te verkry tot die firm8217s likiditeit swembad. Kliënte wat 'n vlak van anonimiteit met hul teenpartye handhaaf. Hoe kan ek 'n oplossing API kry As jy jouself in een van die bogenoemde kategorieë, die eerste stap is om 'n makelaar wat kan jy met die beste handelsomgewing om jou behoeftes te voorsien op te spoor. Dan moet jy uitvind of FIX API handel beskikbaar is. Nie alle makelaars in staat is om hierdie diens te lewer, en as hulle dit doen, het baie verskillende vereistes om toegang te verkry. Tradeview bied 'n unieke produk. Ons het 'n vennootskap met die top-tegnologie verskaffers in die bedryf om 'n FIX API oplossing wat direk gekoppel is aan 'n MT4 rekening te ontwikkel. Kliënte kan koppel aan ons diep likiditeit swembad via FIX API, maar nog steeds in staat wees om die account8217s posisies deur die bekende Meta Trader 4 platform te monitor. Dit is die beste van beide wêrelde. Met die vermoë om jou eie black box stelsel te skep of geneutraliseer handel vloei met die API, maar ook in staat wees om die mees gewilde kleinhandel handel platform te benut in FX. Vir meer inligting, voel vry om ons te kontak tradeviewtradeviewforex. Die Rhino Verslag is geskryf deur 'n handelaar wat skryf met doelgerigtheid. Om volle spoed diens waarneem nie terug te hou, en jy na die ware verhaal. Dis nie vir 'n KOEIE Waarskuwing - Die menings hierin uitgespreek is geskryf deur 'n drie-ton renoster wat prikkelbare, gewalg en kwaad oor die ekonomie. Die verslae is so werklik is as dit kry So, wees waaksaam vir geleenthede egter lees op jou eie risiko. Alle inhoud op voorwaarde Rhino Verslag is slegs ter inligting doel. Die eienaar van hierdie blog maak geen voorstelling met betrekking tot die akkuraatheid of volledigheid van enige inligting op hierdie webtuiste of gevind word deur na 'n skakel op hierdie webwerf. Selfs meer NEWS September 28, 2016 September 12, 2016 8 September, 2016 gewildste kategorie kopie Kopiereg 2016 - tradeviewforex ontwerp deur ilikewebsites


No comments:

Post a Comment