Sunday, October 23, 2016

Sam Seiden Identifisering Swing Handel Geleenthede In Die Forex Mark

Sam Seiden Volg Volg my aktiwiteit op FXStreet Kontak Kontak ons ​​via e-pos Sam Seiden bring meer as 15 jaar ondervinding van aandele en termynkontrakte handel wat begin het toe hy op die vloer van die Chicago Mercantile Exchange was. Hy het verhandel aandele, termynkontrakte, rentekoers markte, forex, opsies, en kommoditeite vir sy persoonlike belange vir die jaar en het honderde handelaars en beleggers beide plaaslik en internasionaal opgeleide deur seminare en daaglikse raadgewende dienste. Sam is betrokke by die markte sedert 1991 beide op en af ​​van die vloer van die Chicago Mercantile Exchange. Hy het gedien as die direkteur van tegniese navorsing vir twee firmas en gereeld dra artikels te bedryf publikasies. Sam is bekend vir sy handel, tegniese navorsing en opvoedkundige leiding. Sam Seiden was belangrike spreker by die FXStreet Internasionale Handelaars konferensie (ITC) in Oktober 2008 - Barcelona. Archived Webinars bly verbind Nota: Alle inligting op hierdie bladsy is onderhewig aan verandering. Die gebruik van hierdie webwerf aanvaarding van ons Gebruikers ooreenkoms. Lees asseblief ons Privaatheidsklousule en legal inligting. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Menings te FXStreet is dié van die individuele skrywers en nie noodwendig die mening van FXStreet of sy bestuur verteenwoordig. FXStreet het nie geverifieer die akkuraatheid of basis-in-feit van enige eis of verklaring deur 'n onafhanklike skrywer: foute en weglatings mag voorkom. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf, deur FXStreet, sy werknemers, vennote of bydraers, word as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. FXStreet sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. GFT is 'n borg van FXStreet slegs vir advertensie. GFT nie enige ander produkte, dienste, of maatskappye verteenwoordig FXStreet onderskryf. Die menings van FXStreet en alle ander partye wat daarin vervat is nie noodwendig dié van GFT en GFT maak geen waarborg met betrekking tot die akkuraatheid van die inligting verskaf. COPY2010 FXStreet. Die forex mark All Rights Reserved. Kreslik - forex handelaars gemeenskap sedert 2006 Voorblad opgedateer met 'n jaar se FXStreet webinars van Sam. Hier is hulle weer. Videos. ----- Sam Seiden - Transkripsies Direkte skakels: Die identifisering van handel geleenthede - deur Sam Seiden - Tue, 19 Oktober 2010 cdn. fxstreet / videos / e35c3315. 20c4ed. flv Breakout Trading In Forex, 'n lae risiko Hoë Beloning Strategie - deur Sam Seiden - Tue, 20 Julie 2010 cdn. fxstreet / videos / b22f8659. a49612.flv Forex Swing Trading Met Verskaf en aanbodontleding - deur Sam Seiden - Wo, 19 Mei 2010 cdn. fxstreet / videos / abec9708. b96bc6.flv identifisering Swing handel geleenthede in die forex mark - deur Sam Seiden - Tue, 16 Februarie 2010 cdn. fxstreet / videos / 75eaf18d. 49181d. flv 'n belangrike reël om te oorweeg wanneer die skandering vir handelsgeleenthede In Forex - deur Sam Seiden - Wo, 6 Januarie 2010 cdn. fxstreet / videos / 7019705e. 57b01d. flv Reël gebaseer handel vir 'n kort en langer termyn Forex handelaars - deur Sam Seiden - Do, 3 Desember 2009 cdn. fxstreet / videos / f4c62007. 870aca. flvTrading Verskaf amp vraag Zones AUDUSD is stygende geleidelik en ook gapped effens aan die begin van hierdie week. 0,94050 is die hoogtepunt van 2009 en 2010. Dis 'n gebied waar weve gesien en wanbalans tussen vraag en aanbod op 'n aantal geleenthede en weve nie gesien dit bo in meer as 2 jaar gebreek. Ons kan sien op die weeklikse, daaglikse en 4hr kaarte hieronder wat die prys is flirt met die boonste Bollinger Bands soos dit gaan hierdie vorige aanbod streek. Die laaste val uit hierdie duiselig hoogte was in April / Mei vanjaar. Verloor nie uit die oog van die groter prentjie in gisters post. kyk na hoe die prys net gereageer op 'n vorige vraag sone, wanneer oorgekoop op 'n 5 minute grafiek. Vir een of ander konteks, Ive ook yesterdays 4hr grafiek hieronder. Rob Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Ive kortsluiting CADJPY (81,727) wat in 'n vorige aanbod sone gestyg en deurboor die boonste BB op die 30 amp 60 min kaarte. Op die 4hr was dit naby aan ping die boonste band. Trek 'n 4hr grafiek en jy sal sien daar is 'n paar belangrike verkoop-offs van hierdie aanbod sone en natuurlik Ive been is op soek na die moontlikheid van 'n ander, indien wel aanbod die vraag nog steeds daar oortref. Kom ons kyk hoe dit alles ontvou. Yesterdays CADJPY kort beweeg goed, maar kyk na die weeklikse grafiek. Dit kan 'n baie goeie lang geleentheid op 'n stadium aan te bied. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Jy kan ook kyk na my TP teikens op hierdie een 3 naaswenner sal sleep stop soos altyd Ek die orde geskep gisteraand, maar het dit nie te plaas op hier as ek gaan slaap by 'n redelike tyd. met 2 jong meisies wat daarvan hou om op te staan ​​teen 06:00, het ek probeer om vroeg te gaan slaap. ish Daar is die vraag rondom die 1,2850 gebied wat ek nie afmerk My vraag lyne aan die onderkant van die grafiek ook die opstel nodig het. grafiek, werk, werk, kaarte, soms hoef ek die lyne te werk op my grafiek voordat ek hulle plaas. Ek nodig het om dubbel seker hulle voor ek volgende keer doen. LOL DIX ook getref 'n vraag gebied wat sluit aan mooi met die kort wens julle almal sukses met jou handel so ek plaas my EU grafiek Jy kan ook kyk na my TP teikens op hierdie een 3 naaswenner sal sleep stop soos altyd Ek die orde geskep gisteraand, maar het dit nie te plaas op hier as ek gaan slaap by 'n redelike tyd. met 2 jong meisies wat daarvan hou om op te staan ​​teen 06:00, het ek probeer om vroeg te gaan slaap. ish Daar is die vraag rondom die 1,2850 gebied wat ek nie afmerk My vraag lyne aan die onderkant van die grafiek ook die opstel nodig het. grafiek, werk, werk, kaarte, soms hoef ek die lyne te werk op my grafiek voor ek 'n boodskap. Goeie inskrywing Brian. Ek het in effens laer. Anders as sommige spoedwalle (soos die een wat ons gesien het net af wat geringe aanvraag sone jy daarop gewys), in die groot 4hr prentjie, ons kan 'n goeie lopie af vandag. Baie van die beweging op baie pare SampD sones in die laaste 30 minute. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Goeie inskrywing Brian. Ek het in effens laer. Anders as sommige spoedwalle (soos die een wat ons gesien het net af wat geringe aanvraag sone jy daarop gewys), in die groot 4hr prentjie, ons kan 'n goeie lopie af vandag. Baie van die beweging op baie pare SampD sones in die laaste 30 minute. Ek gepos my grafiek van Windsor Brokers wat ek vir my teregstelling, maar ek haat hul platform omdat die 4hr kers begin om 22:00 op Sondag en nie die geval is verandering, sodat 'n nuwe 4hr kers geskep op 06:00, 10:00. ens ek gebruik FXCM vir my analise alhoewel dit 'n demo rekening. Hulle hou lui my om aan te meld en ek sal. Ten minste begin hul 4hr kers op 08:00 en wedstryde Londen Open. Dit is hier waar die meerderheid van die valuta handel plaasvind en dus is dit beter om my kaarte ooreenstem met die kaarte van dié van die groot seuns TradeStation ook hul kerse begin by 08:00 en dit is 'n platform wat ek is op soek na, hoewel NinjaTrader kan wees 'n ander een. 'n bespreking vir 'n ander draad Die 4hr kandelaars is so anders dit 'n groot verskil oor waar die vraag en aanbod sones so ek het my TP teikens hersien gebaseer op die FXCM grafiek TP1 maak: 1,2820 TP2: 1,2720 TP3: sleep stop So uit nou af sal ek plaas FXCM kaarte, maar jy is nie kyk na my werklike ambagte op dit. jy sal net moet my glo Hoewel sê dat ek dieselfde ambag op die demo rekening kan doen sodat jy sigbaar my inskrywing en teikens kan sien Beteken dubbelinskrywing vir my al. LOL Reg. Ek moet regtig 'n werk te doen nou und tschss. en gegaan. goed net oor. LOL Ek wag nog steeds vir AUDUSD te vul. Ek sal sit en wag geduldig vir my verkoop ten einde getref. As ek mis dit, ek mis dit. baie geleenthede sal kom. GBPAUD is ook weer stapsgewijze up. was my SL te styf onder die vraag sone. Onthou, jy kan waarskynlik meer te leer van jou mislukte ambagte as wat jy kan uit jou suksesvolle ambagte Reg. Ek het 'n paar werk om te doen. LOL. Wens julle almal 'n groot dag handel. Oor. Mmmm. Ek het ook gestop uit op EU, maar my AU bevel geskop in Gold bereik nuwe heights. intraday tendens handel met prys aksie Weer lees weer al 3 sone aanval kaarte, ek vertrou dit moeilik vir ons (ten minste vir my) om handel te dryf lank, kort, lank, kort. op dieselfde tyd wanneer jy al die ambagte van dié 3 kaarte gekombineer, haha, im nog 'n aggressiewe speler. Maar jou 1 grafiek, handel langs die tendens is perfek vir my. Al wat ek hoef te doen is om uit te vind hoe lank ek met die oop handel moet bly. Tks Sho, verwag iets meer van die sone aanval reeks. ok hier is n paar charts. its hard om alles te verduidelik, want ek is nie goed in Engels en in writing. i het dit vinnig en maklik way. showed net die basiese toegang en uitgang van sone aanval. (nie almal nie) Weer lees weer 3 sone aanval kaarte, ek vertrou dit moeilik vir ons (ten minste vir my) om handel te dryf lank, kort, lank, kort. op dieselfde tyd wanneer jy al die ambagte van dié 3 kaarte gekombineer, haha, im nog 'n aggressiewe speler. Ja dit is dit. i gesê dat voor, dit is nie vir everyone. need baie konsentrasie. Ek het dit daar dalk wat uit my-beurs stratagy. Soos ek gesê het voordat ek te aggresive. hope julle nou weet. en julle het my hier gesien voor hoe vinnig ek kry in en uit. Maar jou 1 grafiek, handel langs die tendens is perfek vir my. Al wat ek hoef te doen is om uit te vind hoe lank ek met die oop handel moet bly. Tks Sho, verwag iets meer van die sone aanval reeks. Ja vir konserwatiewe, speel wat maak jy gemaklik voel. Ek het gesê dat voor, jy hoef nie te volg wat ek sê. volg wat maak jy sence. trade solank as wat jy gemaklik met die opstel voel. sal stadiger plaas. Wense sho ek nooit hierdie draad gesien het, gelukkig dat ek dit sien vandag. Ek kan nie nou gaan deur dit hierdie naweek. Jy is sekerlik 'n genie vir my. Na my mening op USDX vergelyk met jou beeld. net my mening, ek is nie so goed soos jy, maar ek leer. TL is 'n ondersteuning vir dit vir nou. Jammer om die beeld te plaas baie laat, maar jy weet wat ek bedoel. (Verskuif vanaf die tweede draad hier) sy 'n DX daaglikse skedule. prys nie toets TL. prys nie toets ONDERSTEUNING en weerstand (Tog is ek noem TL toets sowel) is daar geen tendens lyn ten einde boek. daar is ondersteuning en weerstand in die order. hoop dit maak sin gaan. goeie handelstoestande aan jou buddy groete sho Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Vriendelike debat te leer, op 'n daaglikse grafiek van USDX my TL begin van 13/01/2010 volgende punt is 17/03/2010. Dit TL wat ondersteuning word weerstand op 12/13 / 16-04-2010 dan word dit steun op 30/04/10 en 03/05/10. Dit TL is vandag getoets. Dit is nog steeds my geloof al is. Ek is oop om te leer. Dankie. i dont debat. i wys wat ek know. look op die grafiek te neem die numers van my kaarte horisontale lyn (van Redline). en trek hulle in jou chart. then kyk back. and hou hulle vir die komende days. you sal stadig wat ek gaan kry. Wense sho wysig: mag wees wat jy sal bietjie kry upset. but ek sê wat werk vir my. i dont doen leë promisses. otherwise ek sal wees soos others. when ek iets wys ek altyd seker te maak dat ek dont wil enige een arm vlinder (waarskynlik jy nog nie my storie te lees.) as ek julle ontsteld, ek vra om verskoning vir daardie. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Met betrekking tot jou metode en die vraag wat ek net vra Rob. wanneer ons handel met die tendens, die eerste wat jy moet besef, is dat sywaartse mark (binnekant van 'n klein S / R-vlak te stoot prys net regs van die grafiek sonder om op en af). As kant manier wag vir impulsiewe skuif na eerste ondersteuning of resistant. wait meenemen vir 'n trek terug. (korrektiewe skuif) een bar kan wees reken as regstelling 2 is beter 3 is ok, maar dit is meer as 4 bar as meer geneig mark sal beweeg sywaartse, spesiaal na die Londense sessie (lae volume). praat oor een bar. that een bar is 'n fraktale in die laer tydraamwerk. (swaai hoog of laag) ons wag vir impulsiewe skuif, dan regstelling, en betree met pa vorming. As jy dit kan doen, sal dit die beste raad van my wees. hierdie sin te verduidelik alles oor ons konserwatiewe Approach. (let ek sê konserwatiewe). vir coservative wag vir 'n goeie bar setup. and breek van die bar. stop bo van die sein bar. or jy kan net gebruik swing hoog of laag as 'n stop plek. (as jy wil n bietjie wyer stop verlies). vir aggressiewe play. once jy idenfied die korrektiewe beweeg. wat jy kan in en uit met die beweging van die impulsiewe skuif. like stad speel. altyd probeer om nie te speel korrektiewe move. it is baie riskant. net probeer korrektiewe om te speel wanneer jy 'n geldige divergensie en altyd confirme met die prys aksie te sien. 1) Wanneer ons in die nadeel, kan inskrywings 'n eenvoudige een bar nadeel binne die tendens ja dit kan 'n mens bar of twee bar. if een bar bied geldig pen of IB en dit verwerp van S / R vlak. Jy kan wees neem dit as 'n A opstel. 2) Het inskrywings (konserwatiewe) altyd gebeur op vorige swaai hoogtepunte / laagtepunte wat gebreek met spoed rede waarom ek vra is omdat die lees van jou ander draad Ek verstaan ​​dat as ons verhandel vorige swaai hoogtepunte / laagtepunte ons handel fraktale. En hier handel ons met momentum. Ja conservaitive inskrywing op die swaai hoog en swaai laagtepunte. Soos ek gesê het voor een bar is 'n swaai hoog of laag in die laer tyd frame. so een bar konserwatiewe kan wees. Jammer om dit te vra, maar ek is regtig 'n bietjie verward met hierdie. hoop dat helped. if jy alles hou eenvoudig handel sal eenvoudig net so goed. wanneer iets doesnot maak sin gaan, dont dink ook much. less denke is beter in die handel. mense bemoeilik die trading. you moet nie as jy wil sukses. As jy enigiets kan kry van die draad, moet jy jou self bedank. baie mense nie in staat wees om iets te glo my te kry. Sterkte aan almal van julle. Beste groete shoKreslik - forex handelaars gemeenskap sedert 2006 Danksy ProChargedMopar vir die vind van hierdie video's (onder). EDIT3: Procharge uitgewys in sy handel draad wat Sam Seiden het 'n webwerf met 12 artikels oor dit. Twee is op hierdie bladsy: www. samseiden / resources1 Jy moet registreer om skakels te ontvang van sy ander 10 artikels. EDIT4: Baie dankie aan Kenyuki vir die koppe op Sams artikels: Die soektog op Google bring hulle almal om (maak seker dat die aanhalingstekens te hou): quotLessons van die Prosquot quotBy Sam Seidenquot webwerf: www. tradingacademy Hier is 'n CHM vensters hulp lêer van alle Sam weeklikse rubrieke deur 3 November 2009 rapidshare / lêers / 303650241 / SamWeekly. chm RapidShare begin om 'n pyn wees, want hulle wil hê jy moet registreer. Maar weer probeer en jy moet in staat wees om die gratis aflaai slot as sy 'n stadige tyd kry. Videos. ----- Sam Seiden - Transkripsies Direkte skakels: Die identifisering van handel geleenthede - deur Sam Seiden - Tue, 19 Oktober 2010 cdn. fxstreet / videos / e35c3315. 20c4ed. flv Breakout Trading In Forex, 'n lae risiko Hoë Beloning Strategie - deur Sam Seiden - Tue, 20 Julie 2010 cdn. fxstreet / videos / b22f8659. a49612.flv Forex Swing Trading Met Verskaf en aanbodontleding - deur Sam Seiden - Wo, 19 Mei 2010 cdn. fxstreet / videos / abec9708. b96bc6.flv identifisering Swing handel geleenthede in die forex mark - deur Sam Seiden - Tue, 16 Februarie 2010 cdn. fxstreet / videos / 75eaf18d. 49181d. flv 'n belangrike reël om te oorweeg wanneer die skandering vir handelsgeleenthede In Forex - deur Sam Seiden - Wo, 6 Januarie 2010 cdn. fxstreet / videos / 7019705e. 57b01d. flv Reël gebaseer handel vir 'n kort en langer termyn Forex handelaars - deur Sam Seiden - Do, 3 Desember 2009 cdn. fxstreet / videos / f4c62007. 870aca. flv Handel Wat is 'n ware, nie wat jy voel: Kwantifisering Supply (weerstand) en Vraag (ondersteuning) in die forex mark Tue, 25 November 2008 cdn. fxstreet / videos / 911786f2. 6bcab2.flv MAANDELIKSE Webinar: Verstaan ​​die skepping van kerse in Forex Trading Thu, 19 Junie 2008 cdn. fxstreet / videos / e12b859c. 6d49db. flv vang ommekeer punte met die gebruik van aanwysers en ossillators Wed, 7 Mei 2008 cdn. fxstreet / videos / 57c373f0. 425b41.flv Vraag-en Aanbod Trading met meganiese Aanwysers en Ossillators in die forex mark Wed, 28 November 2007 cdn. fxstreet / videos / 8eddf5a3. 60925d. flv Geredigeer deur foreman01 op Do 28 Oktober 2010 11:15, geredigeer 7 kere in totaal. Brookmyre geskryf: Hey Pablo, Ive been kyk na hierdie vids te en die enigste kommentaar id maak oor die kaarte is dieselfde as PTG, dat hy punte waar die meerderheid van die liggame is in 'n basis / cluster oppervlak. Ek dont dink vir hierdie hy is bekommerd oor Wicks te veel as hulle dit nie binne die omvang hy definieer val. Soos PTG, ek dink ook dit is 'n bietjie kuns, 'n bietjie wetenskap. Ek havent is die handel rotte, maar na te kyk na hierdie SS dinge wat ek moet sê dat ek dink daar is genie in TROS handel reëls. Deur die definisie van jou inskrywing as binne 20 pitte van die daaglikse hoë of lae (afhangende van jou rat kleur) hy definieer in die handel reëls 'n groot spilpunt vir die dag sonder dat jy verstaan ​​hoe of waarom die ommekeer / spilpunt word gevorm. Absolute fing genie. Dit is my nuwe handtekening: quotnew signaturequot. Deel hierdie boodskap Brookmyre geskryf: Hey Pablo, Ive been kyk na hierdie vids te en die enigste kommentaar id maak oor die kaarte is dieselfde as PTG, dat hy punte waar die meerderheid van die liggame is in 'n basis / cluster oppervlak. Ek dont dink vir hierdie hy is bekommerd oor Wicks te veel as hulle dit nie binne die omvang hy definieer val. Soos PTG, ek dink ook dit is 'n bietjie kuns, 'n bietjie wetenskap. Dankie, ek regtig nodig het meer oefening. Kyk net vir breakouts van opeenhoping gebiede en toetse weer in daardie gebiede Wat lyn Die lyn wat jy vertel in watter rigting jy handel dryf - MO Deel hierdie post Tydens die bestudering van hierdie video's, ek het probeer om die foto's te trek in Sams gly. So ek onttrek skyfies van die FLV lêers met behulp van VLC Media-speler momentopname funksie. Soms is die skyfies is presies dieselfde kaarte as hy gaan heen en weer aan hulle - ek didnt pla probeer om hulle uit te roei.


No comments:

Post a Comment