Tuesday, October 18, 2016

Forex Kort Lank Betekenis

Buitelandse valuta Trading Geld Trading Lank en kort posisies Een van die mees gebruikte buitelandse valuta definisies vir valuta handel is 'n lang en kort posisies. 'N Lang posisie gemaak word wanneer die handelaar 'n geldeenheid koop. Die lang posisie is wat deur die belegger of hy verwag dat die geldeenheid later styg in waarde. As dit gebeur, sal hy in staat wees om die geldeenheid wat hy gekoop het verkoop vir 'n hoër prys as wat hy daarvoor betaal het. In hierdie geval, kan die handelaar baat vind by 'n mark wat is aan die toeneem. 'N Voorbeeld vir 'n lang posisie gegee vir dollar / JPY geldeenheid aanhaling werd 114,34 / 38. Die lang posisie sal gedoen word vir 114,38, wat beteken dat die prys vra. 'N valuta handel kort posisie gehandhaaf as 'n handelaar 'n geldeenheid in die verwagting dat dit sal verswak in waarde verkoop. In teenstelling met gesonde verstand, vir hierdie handel die belegger wil die geldeenheid te laat val, en dan eers sal hy 'n wins maak. Ten einde te besluit watter posisie om in te skryf, moet jy vertroud is met tegniese ontleding te kry en om die verskillende aanwysers van die mark rigting te leer ken. Die gebruik van die regte forex strategie. jy sal in staat wees om die regte posisie te plaas, óf lank of kort, en voordeel trek uit die toename in die rigting wat jy verwag. Geplaas deur Richard Hollar NewsWhat beteken dit om 'n lang vraag gaan: Wat beteken dit om 34go long34 Wanneer jy 34long34 n geldeenheid, jy eenvoudig die plasing van 'n koop orde op 'n geldeenheid paar. In forex, al munt pare het 'n basis-geldeenheid en 'n kwotasie geldeenheid. Die kwotasie sal gewoonlik soos volg lyk: USD / JPY 61 100.00. Die dollar is die basis-geldeenheid en die JPY is die kwotasie geldeenheid. Hierdie aanhaling toon 'n koers van $ 1 gelyk is aan 100 Japanese Yen. As jy 'n lang handel op hierdie geldeenheid paar te plaas, is jy 'n lang gang die dollar Dollar en terselfdertyd gaan kort op die Japanese Yen. Dit klink ingewikkeld, maar jy sal dit handel te maak as jy geglo dat 1 gaan meer waardevol as 100.00 Japanese Yen geword (dit wil sê 1 61 101.00JPY) Trend volgelinge wat tendens versnelling erken is dikwels vinnig om lank gaan op 'n handels - en hoop om bly in daardie bedryf tot die tendens verstryk. Wat komponente Komplement gaan lank wees in Forex Sommige van die redes dat handelaars gaan lank vandaan tegniese en fundamentele ontwikkelings. Uit 'n fundamentele perspektief, kan ekonomiese nuusberigte begin om oorskiet of verras ekonome verwagtinge. Dit dui aan dat die ekonomie besig is beter as baie mense verwag en there39s ruimte vir onderstebo op daardie geldeenheid, en daarom kan dit die moeite werd gaan lank wees. Nog 'n fundamentele rede dat Forex-handelaars kan besluit om te gaan 'n lang 'n geldeenheid paar is wanneer 'n sentrale bank kondig hul planne vir monetêre maatreëls wat histories is geneig om hul geldeenheid te lig. Tegniese redes vir gaan lank dikwels sluit die prys breek deur middel van prysweerstand of 'n prys plafon toon verrassende krag en dat 'n nuwe wanbalans in die mark kan ontwikkel wat kan verander in 'n sterk tendens. Ander redes handelaars is geneig lank om te gaan is wanneer die prys kom neer op goed-gedefinieerde ondersteuning of 'n prys vloer. Watter nuwe Handelaars moet verstaan ​​Dit is belangrik vir 'n nuwe Forex-handelaars om te verstaan ​​dat enige tyd wat jy is in 'n geldeenheid handel, jy is altyd 'n lang een geldeenheid van die paar. Selfs as jy kort was die paar, jy is tegnies kort die basis geldeenheid en 'n lang die prys of toonbank geldeenheid. Om 'n voorbeeld te leen van 'n ander mark, as jy die voorraad van 'n maatskappy soos Apple (NASDAQ: AAPL) te koop, gaan jy lank Apple en kort die Amerikaanse dollar, want jy voel die waarde van 'n dollar sal nie so vinnig groei as die waarde Apple voorraad. Nog 'n manier om te kyk na hierdie verhouding is APPL / USD. Ook, wanneer jy jou voorraad terug te verkoop, kan jy dink aan dit as 'n lopende lank die Amerikaanse dollar in kort die voorraad want vir een of ander rede wat jy nou glo dit is meer waardevol vir kontant, dan is dit is die stock. Hedge Fonds Styles Trading - lang - en korttermyn Opstellings geword Oktober 2013 Status: lid 1040 Posts die titel mag dalk 'n bietjie oor die top, maar Theres 'n goeie rede daarvoor. Soos die meeste van ons in hierdie forum, ek is baie seker dat ons het 'n klein Trading rekeninge, en wil graag dat rekening groei met verloop van tyd, en het minder druk om hierdie mark te verhandel in 'n daaglikse basis. So, met 'n ingesteldheid van 'n heining Fondsbestuurder gee jou die vermoë om die mark met kalmte handel en het geen bekommernisse oor handel om jou maandelikse rekeninge te betaal of neem jou vriende uit vir ete. Met hierdie konsep en die manier waarop ek nader die mark, sal jy hierdie duidelikheid in jou gemoed te hê terwyl jy kyk oor my skouer en werklik te verstaan ​​watter soort werk wat jy hoef te gesit het, ten einde die aard van die resultate kry wat jy verdien. Hou in gedagte, nie die geval is dit saak of jy maak 200 tot 1000 pitte per maand, so lank as wat jy hoef nie die soort vertroue in jou handel of stelsel, sal jy altyd die risiko 1 of 2, en kan nie wag om te spring op die volgende geleentheid terwyl met hierdie metode, kan jy die tendens van die begin af te ry tot die einde toe en nog nuwe posisies in die proses toe te voeg. Ek wil nie hê jy om te opgewonde te kry, maar dit is 'n baie mooi manier. En, ek wil regtig die idee van die plasing van 'n paar ambagte op Maandag, en toe hulle uit op Vrydag of 'n week of 2 later. Beteken, kan jy weg van jou rekenaar loop vir dae, en steeds gesluit in winste. Dit mag dalk moeilik om te glo in die begin, maar jy sal hê om daaraan gewoond te raak, want as jy gaan om jou rekening groei met verloop van tyd, jy risiko kan nie te veel kommissie gee aan jou makelaar plaas kry belange van hulle. Het 'n belegger Mindset, maar Handel soos 'n entrepreneur geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts ek gewoonlik hoef handel Sondagaand, maar soms wanneer ek sien 'n groot Setup, sal ek 'n paar ambagte te plaas en sluit hulle uit op Maandag, want ek voel meer gemaklik ontleding van data vanaf die vroeë Maandag tot gereed vir die hele week te kry. Omdat ek op dit nou, sal ek 'n verification vir Sondag nag. En hopelik die verskaffing van 'n daaglikse updates en setups die hele week. Hier is 'n paar van die nuus Impact vir Sondag, 7 Junie, 2015 18:50 CST ------- JPY -------- lopende rekening en Finale BBP Tentatiewe --------- CNY --------- Handel Balans Potensiële verification vir daardie dag: AUD / USD - AUD / JPY - USD / JPY - euro / dollar - GBP / JPY - EUR / JPY Het 'n belegger Mindset, maar Handel soos 'n entrepreneur aangesluit Oktober 2013 Status: lid 1040 Posts AUD / USD het baie lomp vir 'n geruime tyd, maar nie te lank gelede nie, het ons 'n verrassing bullish skuif vir sowat 200pips, en nou prys Aksie is op daardie vlak weer rond 0.75974ish. Ek kan nie onthou die rede vir die skuif, maar ek weet Aussie het 'n neiging om te beweeg wanneer ons het Chinese data. Ek is nie van plan om uit te brei op dit nie, maar ek wou net 'n bietjie meer Tegniese wees. Ten spyte Prys Aksie is naby 'n groot ondersteuning Vlak, dink ek dat AUD / USD is steeds Super lomp. Wat ek is op soek na is vir Price Action optrek vir 'n bietjie rond 78,6 -88,6 Vlak, en gee my 'n paar lomp Bewyse kort gaan. Aangesien daar is nie van plan om te veel data totdat Londen Sessie wees, kan ek hierdie paar Neem en neem aksie op Maandag oggend. Daar is 'n potensiaal om nagenoeg 150 pitte te die negatiewe kant te maak, maar ek sou 'n goeie Entry met vrede in Mind verkies. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) AUD / JPY .- Dit pair is 'n bietjie lastig om handel, omdat AUD / JPY het 'n neiging om sap te kry van dollar / JPY wanneer Theres geen Nuus Events op AUD of CNY (Chinese Data). Ek verwag dat ABCD Patroon voltooi moet word op sowat 88,6 Vlak, en weiering om die positiewe kant, want AUD / JPY is volgende AUD Data vir die afgelope paar dae, en sy tyd vir AUD / JPY om die sap uit JPY swakhede te kry. In elk geval, ek is meer lomp op daardie paar aan die einde van die dag. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts Daar sal nie te veel van dollar data vandeesweek wees, maar dit lyk of Smart Handelaars gaan Nie-Farm Payroll data (5 Junie 2015) te gebruik as 'n verskoning meer optimisties oor hierdie paar te wees, want 132.100ish is die volgende teiken vlak, of jy kan dit noem wat volgende quotSweetSpot quot. Dis oor 700pips weg. Ek sou 'n paar afslag verkies voordat ek 'n paar Bullish Posisies kan plaas. As jy Theres 'n massiewe lomp divergensie kan sien op die huidige prys vlak, en dit beteken eenvoudig USD / JPY moet terugsakking na die negatiewe kant vir 'n bietjie, voordat hy sy optimisme kan hervat. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts euro / dollar is 'n baie interessante paar om handel te dryf, maar ek kan skaars kry groot Setup tensy ek plaas hangende bestellings vir oornag geleenthede. As ek 4-5 dae gelede kan onthou op daardie EURUSD draad, ek het gepraat oor die potensiaal lomp Cypher Patroon Hier. en het nie geweet wat Draghi wou sê, en ek moes my lang handel te sluit sonder om te weet wat lomp Patroon gaan voltooi. Daar was so baie lomp druk, Prys didnt selfs toets 1,14000 maar was baie na aan mekaar. In elk geval, sedert marksentiment het verander na die negatiewe kant, Ek verwag 'n paar lomp Momentum kom hierdie week (7 Junie - 12 Junie). Ek kry nie verbonde aan enige pare, maar ek is lief vir handel Struktuur en Harmonic Patrone. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) By the way, wil ek daarop wys dat op die daaglikse skedule. As euro / dollar behou sy Bearishness die hele week. Ek sien 'n opkomende Bullish Gartley op D1. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts Ek kry klop al die tyd op hierdie paar as gevolg van groot versprei. maar ek is baie verbaas dat hierdie paar geïgnoreer GBP onlangse swakheid paar weke na die Verenigde Koninkryk Parlement Verkiesing, en het opgehou om die onderstebo ongeag deur gebruik te maak van dollar / JPY momentum. In elk geval, ek dont te veel analiseer hierdie paar, kan ek 'n paar updates op dit voorsien deur die week. Vir nou, sou ek sê as Bullish Momentum bly, kan GBP / JPY 200ish vlak te toets teen die einde van hierdie jaar. Dis oor 1,000pips dames en here. Dit is 'n groot, en ek is nie van plan om enige poste vir so lank hou. Aan die ander kant, as GBP / JPY besluit om GBP Swakheid volg, ek sal 'n stoot die negatiewe kant op sowat 186.500ish verwag voordat terug na die positiewe kant gaan. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) EUR / JPY daaglikse skedule het 'n interessante storielyn, en ek sou baie naïef om iets daaruit sonder behoorlike data van euro en dollar voorspel word. Aangesien dit 'n langtermyn opstel, Theres genoeg tyd om te sien of dit lomp Patroon gaan voltooi op 'n sekere punt. X-been (Impulse been) is gestig en 'n B-Been bereik op 140,700. Nou is dit tot die mark om te sien wat ek sien. Twee dinge gaan hier gebeur: - As Bullish Momentum bly kom volgende week, ek verwag 'n klein lomp nadeel omstreeks 50-vlak of 137,900 - Enige verdere skuif na die negatiewe kant op 132-vlak sal beslis 'n potensiële lomp Patroon regverdig waar Prys Aksie sou al die pad tot by 145ish skiet. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts Hoe om 'n daaglikse roetine Ontwikkel en Bly fokus: As jy 'n dag-handelaar en 'n Swing Trader soos ek is, jy weet baie goed hoe moeilik dit is om tred te hou met die instroming van inligting en geleenthede op 'n daaglikse basis. Die mark het 'n neiging om massiewe Volatiliteit skep gedurende die eerste 2 ure van elke sessie. En die meeste van die tyd, wanneer jy besluit om na te handel, jy kan skaars sien 'n beweging en beland jy hou jou poste vir ure op ure. Wel, ek dink dat ek 'n Oplossing vir daardie gevind, en sy gaan nie perfek te wees nie. Maar, solank Theres wisselvalligheid in die mark, sal jy weet waar om te kyk en neem voordeel van dit. Afhangende van die dag, kan jy uiteindelik die maak van naby 100-200pips, maar ek wil u aanmoedig om te teiken 50-60pips om veilig te wees. Let wel: As jy gaan Swing handel wat dag, moet jy dalk om jou poste te sluit die volgende dag. Hier is die proses, ek gaan na op 'n daaglikse basis: Stap1: Gaan na jou VF Kalender webwerf en kies die huidige datum soos volg: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Op daardie Dagkalender, sal jy al die impak Nuus Event sien, en minder impak Nuus. Byvoorbeeld, as jy voel soos Trading CAD Nuus - die bou van permitte. jy kan dit handel. Maar, jy hoef te wag nadat die nuus van die krag of die swakheid van daardie paar voordat jy 'n bedryf kan plaas sien. Stap2: Skep 'n daaglikse verification. As 'n handelaar, sy baie belangrik om 'n daaglikse verification skep sodat jy konsolidasie in die mark kan voorkom. Jy is nie verplig om te handel EURUSD, USD / JPY of GBP / USD al die tyd. Diegene pare doen het stil Dag soms, en wat jy nodig het wisselvalligheid om geld te maak. Moenie jouself dwing in 'n Trade wete dat Theres geen beweging hoegenaamd nie. Hierdie sjabloon gaan jy 'n baie help. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) So, jy wat Sjabloon oop te maak en dit gee jou 'n lys van 8 pare vir M15TF en 8 pare vir M30TF. Stap3: Bepaal die relatiewe sterkte en swakheid van alle pare. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die mark is nie van plan om baie te beweeg as jy kies om 'n geldeenheid paar soos hierdie, waar beide pare sterk of swak handel. Beteken euro / dollar (EUR Swak / dollar swak) of GBP / NZD (GBP Sterk / NZD Sterk) Let wel: As 'n Smart Trader wat jy nodig het altyd swakhede koop en verkoop Krag. Iets soos hierdie waar: GBP / AUD (GBP Swak / AUD Sterk) - Verkoop Handel Slegs euro / dollar (EUR Sterk / dollar swak) - Lang Handel Slegs Stap4: Vertoon al die Top8 pare wat jy gekies het, en gebruik dit Sjabloon. Jy kan handel die Londense Sessie, en die VS Sessie so goed, maar Tokio is 'n bietjie stadig, tensy jy weet wat in pare wat gaan om te beweeg. (Miskien al die AUD kombinasies) Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts Amptelike kontant koers verminder tot 3,25 persent: Die Reserwebank verlaag vandag die amptelike kontant koers (OCR) met 25 basispunte tot 3,25 persent. Groei in die wêreldekonomie bly matig. Data oor die ekonomiese aktiwiteit in die VSA, het China en Australië is gemeng, hoewel daar 'n verbetering in die euro-gebied en Japan was. Wisselvalligheid in finansiële markte toegeneem. Die Nieu-Seelandse ekonomie groei teen 'n jaarlikse koers sowat drie persent, ondersteun deur 'n lae rentekoerse, hoë netto migrasie en konstruksie aktiwiteit, en die afname in brandstofpryse. Maar die daling in uitvoer kommoditeitspryse wat begin het in die middel van 2014 is bewys meer uitgesproke. Dis net 'n klein kopie van die artikel. Ek het Kort 2 uur voor die nuus, en ek moes staatmaak op die mark struktuur sedert NZD / USD Bullish voor Vandag is. Vinnigste 140 pitte rekord 'n belegger Mindset, maar Handel soos 'n entrepreneur geword Oktober 2013 Status: Lid 1040 Posts GBP ---- Britse Vervaardigingsproduksie Vandag het 'n gemengde data. Bloomberg het dit vir 0.4 en ForexFactory het dit vir -0,4. Wel, ek het nie regtig omgee vir die Data, maar ek is meer gefokus op die reaksies van Handelaars deur die Chart self. Ek is wou GBP sien / dollar daal tot my Massiewe Bullish Cypher voltooi teen ongeveer 1.4800ish, en dit lyk asof vandag ons gelukkige dag, want Theres 'n massiewe lomp Gartley op uurlikse Chart, wat dieselfde patroon toon op H4 en Daily grafiek. Wat beteken dat indien USD data soos Core Retail Sales / Retail Verkope uitdraai positief te wees, kan ons 'n skerp daling op GBP / USD sien. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) aangeheg Image (Klik om te vergroot) Komende Nuus Event Vanaand (Sentraal Tyd): 08:00..AUD. MI inflasieverwagtinge 20:30. AUD. Employment AUD Change. Werkloosheidsyfer Dit gaan 'n wyle nuus vir my, en ek dink oor die plasing van 'n hangende Bestel KORT om te gaan: Entry Point 0,77690 / Stop-Loss: 0,77930 / Wins teiken. 0,76370 ek waag oor -26 pitte, en loon is sowat 130 pitte. Hier is die rede waarom ek besluit Kort na te gaan voordat die nuus: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) NOTA: Voordat jy enige Trades plaas, maak seker jy kyk na die Hoogste Meter Indi of Stap3. Jou verwagting moet wees soos volg: - As ek wil gaan Kort AUD moet swak wees / dollar nodig om sterk te wees. Kort Handel Net - As ek wil gaan Lang AUD moet sterk wees / dollar moet swak wees. Lang Handel net 'n belegger Mindset, maar Handel soos 'n entrepreneur hi octavejay509 Ek is 'n blik op ur relatiewe sterkte meter en ek soort van verstaan ​​die krag en swakheid getoon op die geldeenheid meter, maar wou weet hoe om die waardes te gebruik op die sterkte van die getoon pare. Byvoorbeeld NZDJPY het 'n waarde van 95,3. watter tyd raam wat waarde is bereken vanaf en in hierdie geval beteken dit dat NZDJPY is 'n goeie koop, aangesien die waarde is in 'n hoë 90's. Moet asseblief nie advies. Groete Dennis In alle eerlikheid, enigiets bo 85-90s is altyd 'n goeie koop, maar voordat jy die sneller te trek wat jy nodig het om die mark struktuur te neem in ag te neem. Want as prys Aksie is naby 'n groot weerstandvlak, sal jy uiteindelik gevaar te veel op 'n lang Handel. In plaas jy wag vir 'n klein nadeel om sekere leuens vlakke of Prys Patrone om jou risikovermyding verminder. Dit gaan op dieselfde manier vir 'n kort Handel. Wat jy nodig het om te verstaan ​​as 'n handelaar is hoër tydraamwerk is geneig om 'n groot mark struktuur te verskaf, en die waarde van daardie paar het niks te doen met 'n spesifieke tydraamwerk, sy meer verwante of bereken op grond van Flows and Volumes Orde. Hou in gedagte, kan die mark sentiment op enige gegewe oomblik verander gedurende handelsure. Dus, as jy 'n goeie handel Setup gevind, net fokus op 'n 1: 2 Risiko: Beloning verhouding, in plaas van op soek na 'n huis hardloop Hoop my antwoorde jou help om 'n bietjie. Het 'n belegger Mindset, maar Handel soos 'n ENTREPRENEURWhat dit beteken om Gaan Kort in beleggingstermyne Opdateer 21 Mei 2016 Forex Kortbroek teen Stock Market Kortbroek In alle finansiële markte, insluitend die Forex (kort vir buitelandse valuta), 34go jy short34 deur kortsluiting 'n aandele of 'n geldeenheid as jy glo dit sal in waarde daal. Met 'n voorraad, wat you39re doen leen aandele jy don39t eintlik eie en stem op 'n sekere tyd in die toekoms te betaal vir daardie aandele. As die aandele in waarde val van die tyd wat jy die kort verkoop te voer totdat jy dit sluit uit (deur die koop van die aandele op die laatste en laer prys), you39ll n wins gelyk is aan die verskil in die twee waardes te maak. As jy kort gaan in die Forex die algemene idee is dieselfde - you39re verbintenis wat 'n geldeenheid in waarde sal daal. As dit die geval is, moet jy geld te maak. Die grootste verskil tussen 'n kort koop in die aandelemark en kort gaan oor die Forex is dat geldeenhede altyd gepaar elke Forex transaksie behels 'n lang posisie in een geldeenheid, 'n weddenskap dat die waarde daarvan sal styg, en 'n kort posisie in die ander geldeenheid , 'n weddenskap dat die waarde daarvan sal val. Hoe kort verkoop Geld Werk Wanneer jy gaan short34 op die Forex, jy eenvoudig die plasing van 'n verkoop ten einde op 'n geldeenheid paar. In forex, al munt pare het 'n basis-geldeenheid en 'n kwotasie geldeenheid. Die kwotasie sal gewoonlik soos volg lyk: USD / JPY 61 100.00. Die Amerikaanse dollar (USD) is die basis-geldeenheid en die Japanese Yen (JPY) is die kwotasie geldeenheid. Hierdie aanhaling toon dat een Amerikaanse dollar is gelyk aan 100 Japanese Yen. Wanneer jy 'n kort handel oor hierdie geldeenheid paar te plaas, is jy kort gaan oor die dollar Dollar en, as gevolg daarvan, gelyktydig gaan lank op die Japanese Yen. Die basiese idee agter kortsluiting op die Forex Dit mag klink ingewikkeld op die eerste, maar die onderliggende idee is eenvoudig: jy sal hierdie handel te maak as jy geglo dat op 'n sekere tyd in die toekoms, 1 VS gaan minder as 100.00 Japanese Yen werd te wees. Nog 'n verskil tussen kortsluiting in die aandelemark en op die Forex is dat in teenstelling met die aandelemark, gaan kort op die Forex is so eenvoudig soos die plasing van u bestelling. Daar is geen spesiale reëls of vereistes vir gaan kort op 'n geldeenheid paar. Verstaan ​​die Algemene Risiko gaan Kort As you39re dink oor kort gaan in die Forex, jy moet risiko in gedagte te hou - in die besonder, die verskil in die risiko tussen 34going long34 en 34going short.34 As jy was om te lank te gaan op 'n geldeenheid, die ergste geval scenario (terwyl hy nog sleg vir jou beleggingsportefeulje) sou wees kyk na die currency39s waarde val na nul. Maar daar is 'n beperking op jou verlies met 'n lang posisie as die waarde van 'n geldeenheid laer can39t gaan as nul. As you39re n geldeenheid kortsluiting, aan die ander kant, you39re verbintenis dat dit sal val sonder dat, in werklikheid, kan die waarde styg en aanhou styg. Teoreties, there39s geen beperking op hoe ver die waarde kan styg en gevolglik there39s geen beperking op hoeveel geld jy kan verloor. Die beperking van jou risiko Een manier om die beperking van jou daalrisiko is in stop-verlies of beperking bestellings te plaas op jou kort. 'N stop verlies einde opdrag eenvoudig jou makelaar om af te sluit jou posisie as die geldeenheid you39re kortsluiting styg tot 'n sekere waarde, jy beskerm teen verdere verlies. 'N beperking orde, aan die ander kant, opdrag jou makelaar om af te sluit jou kort wanneer die geldeenheid you39re kortsluiting val 'n waarde wat jy aanwys, dus sluit in jou wins en die uitskakeling van toekomstige risiko. Een laaste woord van waarskuwing Die maksimum onderstebo op 'n kort handel is 100. Natuurlik, die groot klink, maar die nadeel van 'n kort handel is oneindig. Soos vroeër verduidelik, is 'n handelaar kort gaan voordeel op 'n daling, en daar is relatief beperkte omvang vir nadeel onderstebo in vergelyking. Die FX mark bied 'n goeie deal meer buigsaamheid vir kort verkopers en ander markte, maar it39s steeds belangrik om daarop te let verkoop kort nog moet gekombineer word met 'n goeie risiko management. Unlike verkoop kort n voorraad, 'n belegger kan saamtrek om 'n geldeenheid te verkoop teen 'n datum in die toekoms sonder die gebruik van enige hefboom. Dit is omdat jy donrsquot nodig om fisies te leen n voorraad af 'n ander belegger met die bedoeling om daarvoor te betaal op 'n sekere toekomstige tydstip. Inteendeel, deur 'n vorentoe geldeenheid kontrak, 'n belegger kan 'n ooreenkoms om 'n geldeenheid te verkoop vir 'n voorafbepaalde prys op 'n bepaalde datum in die toekoms te betree. Deur kontrakterende om een ​​geldeenheid te verkoop, 'n belegger is, by implikasie, ook kontrakterende na 'n ander geldeenheid te koop, soos geldeenhede altyd handel in pare. By wyse van voorbeeld, indien 'n belegger 'n kontrak om die Australiese dollar (AUD) te koop deur die verkoop van Amerikaanse dollars (USD) aangegaan, hierdie transaksie op sigself sou 'n netto kort USD posisie en 'n netto lang AUD posisie te skep. Aan die ander kant, indien die fonds was 'n kontrak te dollar te koop deur die verkoop AUD te gaan, hierdie transaksie self sal 'n netto lang dollar posisie en 'n netto kort AUD posisie te skep. Valutatermynkontrakte vereis geen aanvanklike uitleg en die blootstelling teenparty is beperk tot die wins of verlies op die kontrak. Beide die Merk Absolute Opbrengs en Merk Asiatiese Geld Fondse mag valutablootstelling te kry deur middel van die gebruik van valutatermynkontrakte die netto veronderstelde Amerikaanse dollar waarde van hierdie kontrakte is tipies ten volle collateralized. Om op hoogte hou, en word opgedateer wanneer ons plaas 'n ander geldeenhede Uplugged. jy skryf in op ons nuusbrief, Merk insigte.


No comments:

Post a Comment