Saturday, October 15, 2016

Xforex Review Maleisië

XForex XForex Review XForex is 'n kleinhandel forex makelaar wat sy deure in Ciprus in 2003 die eerste keer oopgemaak Dit is onder die beheer van Cysec en is ook gereeld in Europa deur FSA, in Australië, deur die Australiese Securities and Investment Kommissie (ASIC) en is gelisensieer in baie ander lande. XForex is 'n handel lessenaar kleinhandel makelaar en werk met 140 verskillende plekke regoor die wêreld en kantore in baie van die groot finansiële sentrums wêreldwyd. Rekeninge Daar is twee rekeninge te kies uit by XForex. Die Standard rekening vereis 'n minimum deposito van 100 en 'n 1000 is nodig om die Premium rekening te finansier. Beide rekeninge bied weeklikse en daaglikse verslae, mark kommentaar en 'n ekonomiese kalender. Hefboom van 1: 400 voorsien. Daar is geen kommissie fooie vir handelstransaksies maar vaste versprei van 4-6 vir die standaard rekening en 2-5 vir die premie rekeninge toegepas word. Houers van óf rekening voordeel trek uit 'n magdom van verskillende eienskappe soos 'n keuse van handel gereedskap, daaglikse weeklikse en maandelikse ontleding verslae, mark kommentaar live updates en 'n volle ekonomiese kalender. Standard rekeninghouers ontvang aanlyn opleiding terwyl diegene met die Premium rekening is geregtig op persoonlike onderrig. 'N Bykomende funksie in hierdie rekeninge is dat handelaars alles in hul rekening in real-time te monitor. Dit sluit in die rekening balans, die balans van oop posisies, die marge beskikbaar en die blootstelling. Real-time monitering kan handelaars om volle beheer van hul portefeulje het, ten einde dit behoorlik te bestuur. Handel Tipes Die handelstoestande wissel op die verskillende XForex tipes handel en hierdie toestande is duidelik gelys deur te kliek op die blad Handel Tipe. Handelaars kan kies Aandele CFD's, indekse CFD's, kommoditeite CFD's, Forex en Bitcoins. Trading versprei is tipies 3-30 pitte. Verskansing is toegelaat, maar handelaars kan nie in dieselfde geldeenheid paar gelyktydig te koop en te verkoop 'n handel. Kenmerke Een van die interessante eienskappe by XForex is hul keerverlies beleid wat 'n hele paar verskillende ordes sluit in: 'n Neem Wins word gebruik om 'n afrit te stel wanneer die wisselkoers beweeg in 'n gunstige rigting. As 'n handelaar is van mening dat die prys van 'n geldeenheid paar sal styg of daal tot 'n spesifieke vlak, maar weet nie wat dit sal doen daarna plasing van 'n Neem Wins Orde sal die handel te sluit wanneer die geldeenheid daardie posisie bereik. 'N stop verlies einde kan handelaars om 'n uittreepunt vir 'n verlies van handel stel wanneer hulle hul risiko te definieer en daarvolgens vergoed hulle handel en 'n beperking Orde word gebruik om 'n posisie (of 'n blootstelling) oop te maak met 'n bevel om te koop of te verkoop 'n simbool op 'n vooraf gedefinieerde skaal. 'N beperking om tipe beteken dat 'n handelaar wil koop of te verkoop teen 'n beter prys as die mark koers. Daar is ook 'n Stop te beperk, en indien dit Orde wat gebruik word om 'n beperking te bestel of aftrekorder oopmaak as die mark 'n spesifieke posisie bereik en 'n spesifieke aankoop of verkoop word. As dit gebeur, 'n indien dit Orde bepaal toekomstige grense vir die wisselkoers van jou keuse. Onderwys Die leersentrum by XForex bied sy kliënte met 'n paar navorsing gereedskap om hulle te help om te leer hoe om winsgewend handel te dryf. Sommige van hierdie handel gereedskap is gerig op die beginner handelaars, terwyl ander meer gevorderde gereedskap wat beskikbaar is vir diegene met vorige handel ervaring. Onder die beskikbare gereedskap is die XForex Pro Traderrsquos Gids tot die Forex mark wat handelaars bied 'n reeks lesse vir nuwe handelaars soos elementêre konsepte en wen taktiek van forex. 14 video tutoriale bied handelaars voordelig inligting oor 'n magdom van relevante onderwerpe en daar waarskuwings mark en daaglikse markverslae wat handelaars opgedateer in veranderinge in die mark te hou. Ander inligting pakkies aangebied en 'n lewendige Forex kalender verskaf besonderhede van die mees onlangse ekonomiese gebeure, sowel as opkomende gebeure. Tegniese ontleding mark updates te voorsien daaglikse inligting oor elke geldeenheid en hul bewegings in die mark, terwyl fundamentele analise kan gebruik word vir die bepaling van tendense binne 'n geldeenheid paar deur te fokus op langtermyn ekonomiese faktore wat verskillende lande beïnvloed. Daar is ook 'n reeks insiggewende blogs wat 'n wye verskeidenheid van onderwerpe dek. Bonusse / Promotions Alle houers rekening is geregtig om deel te neem in XForex promosies en bonusse. Ten tyde van hierdie XForex resensie is xPoints toegeken vir elke verhandel vir ten minste 1000. Byvoorbeeld instrument, sal enigiemand die opening van 'n posisie op euro / dollar werd 100,000 100 XPoints op sluitingstyd ontvang, aangesien elke 1000 handel bedrag is die moeite werd 1 XPoint . Verwelkoming bonusse begin by 20 op 'n deposito van tot 250 en bereik so hoog as 60 op deposito's van tot 9999. Meer as 10,000, is die bonus aangepas deur die makelaar. Deposito / Onttrekkings deposito's kan gemaak word om XForex handel rekeninge in net twee waysmdashby bankoverschrijving en kredietkaarte. Onttrekkings geïnisieer deur die invul van 'n aanlyn onttrekking vorm. Customer Support kliënt ondersteuning is beskikbaar in verskillende tale. E-pos ondersteuning is ook beskikbaar en handelaars kan toegang tot 'n verteenwoordiger by Tegniese hulp op afstand wat toelaat dat die XForex ondersteuning span aan te sluit op 'n traderrsquos rekenaar oor die internet en gebruik om sy / haar sleutelbord en muis om enige kwessies wat 'n handelaar mag ondervind op te los. Telefoon ondersteuning aan 'n Britse nommer is ook beskikbaar. Gevolgtrekking XForex is 'n soliede makelaar met 'n leër van 'n uitstekende eienskappe. Dit bied baie munt pare met 'n stywe vaste verspreiding wat hierdie makelaar 'n aantreklike keuse vir handelaars op soek na 'n stabiele handel omgewings maak. Daarbenewens het die vermoë om spot metale handel is ook 'n groot voordeel as die goud en silwer markte nogal aantreklik oor die afgelope paar jaar geword het. Voordele Stywe vaste versprei Eiendoms platform Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar directly. CFDs verifieer: 'n Vinnige Inleiding Kontrakte vir Verskille (CFD's) is 'n belegging instrument ontwikkel om die mark handelaars toelaat die voordele van die besit van aandele, indekse, Forex, en Commodity posisies sonder om werklik die besit van die onderliggende instrument self. Die mark handelaar sluit 'n kontrak met 'n CFD op 'n spesifieke prys, en die verskil tussen die prys en die prys wat dit op is in kontant vereffen word gesluit. Dit is belangrik om te onthou dat deur die handel CFD's is dit moontlik om die hele of deel van 'n belegging te verloor. Xtrade, een van die beste aanlyn CFD forex makelaars, bied CFD handel oor waarheid en gewilde finansiële markte. Ons bied ons handelaars met die voordeel van handel CFD's op marge met behulp van hefboom, geen Exchange aanklagte en Geen seëlregte. CFD handel in staat stel om die mark handelaars om 'n portefeulje van aandele, buitelandse valuta, indekse, of kommoditeite handel sonder om toesluit groot bedrae kapitaal. CFD handel elimineer baie van die makelaars en-ruil verband fooie, soos stempel belasting en kommissies. Ook, die duurder koste en vertragings van 'n fisiese lewering van die aandele, die registrasie, en 'n hoewe / veilige bewaring aanklagte wat kom met 'n makelaar word uitgeskakel, spaar jy ekstra tyd en geld. In teenstelling met volstrekte aandeelhouding, CFD houers is nie geregtig op enige stemreg, maar hulle doen kry die kontantekwivalent van enige dividende verklaar. Jy besluit wat jy wil Google aandele te koop. In plaas van die aankoop van 1000 Aandele van Google uit 'n aandelemakelaar, jy koop 1000 CFD's van Google op die Xtrade verhandelingsplatform. As daar 'n 4 per aandeel daling in die prys van Google, sou jy 'n 4000 verlies ontvang. Maar as daar 'n 4 per aandeel styging in die prys van Google, jy sal 'n 4000 wins te ontvang, net soos as jy die werklike aandele gekoop het. Begin Trading FreeForex Broker resensie Soos in die meeste ander vorme van besighede, daar is baie van swendelary en bedrog gepleeg in die forex mark. Die meeste wetstoepassingsagentskappe, sowel as regulerende agentskappe, weet alles oor hierdie bedrog en hul oorsprong. Maar onthou net deur kontak met al die persone wat verband hou met die bedrogspul of bedrog sal jy in staat wees om resultate te verkry. 'N skerp styging in forex swendelary en bedrog is gesien in die laaste paar jaar. Forex mark handelaars sal altyd oppas vir die belegging bedrog of swendelary deur mense in die organisasies wat buitelandse geldeenhede, asook makelaars handel in kommoditeite wat lank beweer dat kliënte letterlik koel bedrag kan verdien sonder om veel risiko te verkoop. As dit klink soos 'n valse belofte - dis waarskynlik wat dit is. In Amerika, die Verenigde State van Amerika Commodity Futures Trading Commission (CFTC) is die federale agentskap wat handel reguleer in Commodity Futures, Forex valuta, asook opsies kontrakte. Dit dien teen maatskappye dit vermoed word verkoop forex geldeenheid in 'n bedrieglike of onwettige wyse. Maniere waarop jy kan bedrieg: Stop Jag / Running Dis Immorele: Forex makelaars altyd raad oor bewys-minder feit dat jy skaars sal in die gesig staar 'n stop hardloop in hierdie mark. Dit versinsel is die brutaalste en grootste eis van hulle. In die feit dat die waarheid van die saak is dat daar baie meer forex ophou hardloop as daar in die toekoms. Die stop hardloop in hierdie mark is moontlik dieselfde as in die aandelemarkte. Verdagte piek: Soms, op die grafiek van 'n makelaar, Theres baie vinnig toename in kandelaar wanneer Theres niks vind plaas op anothers grafiek. Aanwyser soos keerverlies is hoofsaaklik aangespoor om aanduiding van wat twyfelagtige piek gee. Jy sal verbied word om te wen te veel: Jy moet gehoor het dat die wen gereeld in forex kan veroorsaak dat jy verbied word. Wen te veel en word verbied in Forex, kan jy jouself vra. Maar sy ware. Leun: Makelaars beweer dat hulle besweer julle 'n drie-pit uitleg wanneer handel die bekende denim geldeenhede. Maar die pitte hulle maak kan loop in dubbelsyfers figure, byvoorbeeld 10 of selfs meer. Hy skews die prys om dit te doen. As jy nie jou handel uitvoer teen 'n ruil, kan jou makelaar jou proffer enige prys wat hy wil. Skewing kwotasie van die prys: algemeen, makelaars in die forex mark maer pryse. Die makelaar in staat is om net gee jou die wisselkoerse soos aangehaal deur die bank wat hy gebruik om handel te dryf. Verskillende banke het verskillende valuta prysstrukture. Jy sal nooit kry om te weet wat die ware werklike prys is, in die afwesigheid van 'n sentrale ruil waar alle pryse vloei deur. DIALOGxforex - Moet ek vertrou xforex makelaar en hou my geld by hulle Scam waarskuwing gaan ek geval lêer teen hierdie maatskappy xtrade as gevolg van nalatigheid aan die gee volledige inligting en opleiding voordat ek begin handel. Ek gedeponeer 'n bietjie geld en as gevolg van jou inligting ek my al geld verloor in die handel. Ek wil die geld wat ek verloor het in die handel te herstel. Pleidooi. Bedrogspul waarskuwing gaan ek geval lêer teen hierdie maatskappy xtrade as gevolg van nalatigheid aan die gee volledige inligting en opleiding voordat ek begin handel. Ek gedeponeer 'n bietjie geld en as gevolg van jou inligting ek my al geld verloor in die handel. Ek wil die geld wat ek verloor het in die handel te herstel. Help asseblief. Wys meer Ek het reeds geplak die volledige bedrogspul verhaal van die XForex op al die forum en ek belowe ek sal dit versprei meer as ek nie my geld terug ontvang. Sommige ouens het my gedreig het om die pos te verwyder, maar ek belowe ek sal nie dat net soos Ek ook die volledige bewys van die bedrogspul wat gedoen is nie. Ek het reeds geplak die volledige bedrogspul verhaal van die XForex op al die forum en ek belowe ek sal dit versprei meer as ek nie my geld terug ontvang. Sommige ouens het my gedreig het om die pos te verwyder, maar ek belowe ek sal nie dat net soos Ek ook die volledige bewys van die bedrogspul wat gedoen het om my te doen. Dit is al wat ek kan sê van nou af en ek hoop dat ek die geregtigheid ontvang van hierdie forum. Wys meer xforex is 'n bedrog makelaar. Hulle is besig met bedrog in die mark sedert 7 jaar nou. Ek het die volledige verhaal van die bedrogspul op ander terreine gepos. Ek sal probeer om dieselfde te plaas op die forum gou. Wees asseblief versigtig en nooit jou geld te belê in die mark wat deur xforex. co bestuur. xforex is 'n bedrog makelaar. Hulle is besig met bedrog in die mark sedert 7 jaar nou. Ek het die volledige verhaal van die bedrogspul op ander terreine gepos. Ek sal probeer om dieselfde te plaas op die forum gou. Wees asseblief versigtig en nooit jou geld te belê in die mark wat deur xforex bestuur. Hulle is nie 'n goeie makelaar. Hulle weet net om die deposito van die handelaar te neem en dan te ignoreer hom. Dit is wat hulle gedoen het. Kyk Meer Ek het 'n oorplasing na XForex rekening en het gehoop dat ek 'n goeie wins te maak deur handel, maar dit was amper 8 dae sedert my oorgedra en die geld het nie verskyn in my rekening. Ek het probeer om dit te e-pos 'n baie en vra hulle oor die kwessie hulle is baie onbeskof op selfs antwoord my en nie g. Ek het 'n oorplasing na XForex rekening en het gehoop dat ek 'n goeie wins te maak deur handel, maar dit was amper 8 dae sedert my oorgedra en die geld het nie verskyn in my rekening. Ek het probeer om dit te e-pos 'n baie en vra hulle oor die kwessie hulle is baie onbeskof op selfs antwoord my en nie my eie geld terug kry vir my. Geen twyfel waarom hulle gelys as die hele tyd scammers. Kyk Meer Hallo almal Handelaars. Ek is van Maleisië. Ek het 'n handel rekening met xforex en gedeponeer ongeveer 400 met hulle. Maar ek sien baie resensies oor xforex geopen en 'n rekening van xforex en 'n bedrag van 400usd deponeer daarin. En nadat ek die rekening geopen het ek 'n bietjie navorsing oor te doen. Hallo almal Handelaars. Ek is van Maleisië. Ek het 'n handel rekening met xforex en gedeponeer ongeveer 400 met hulle. Maar ek sien baie resensies oor xforex geopen en 'n rekening van xforex en 'n bedrag van 400usd deponeer daarin. En nadat ek die rekening geopen het ek 'n bietjie navorsing te doen oor hierdie makelaar en wat dit is 'n baie mense sê dat hierdie xforex is 'n scammer ek gevind. Op die oomblik is ek regtig senuweeagtig oor my geld. Is dit veilig by hulle eintlik so ver ek het nie enige vorm van probleem met hulle gesien. Kyk Meer het ek 'n oproep van Singapoer deur 'n persoon met die naam Gilbert van Xforex en ek begin met 'n demo rekening met hulle. Ho (koop verteenwoordiger) dan het hy my vertel dat iemand anders gaan my bel om my te verduidelik oor Xforex, dan is hierdie man Samuel Tan het my uit Filippyne, hy aan my verduidelik oor X. Ek het 'n oproep van Singapoer deur 'n persoon met die naam Gilbert van Xforex en ek begin met 'n demo rekening met hulle. Ho (koop verteenwoordiger) dan het hy my vertel dat iemand anders gaan my bel om my te verduidelik oor Xforex, dan is hierdie man Samuel Tan het my uit Filippyne, hy aan my verduidelik oor Xforex en gesê ek moet die demo rekening te gebruik om te leer meer oor die handel op die Forex, dan het hy gesê ek moet 1000 deponeer wat in staat sal stel my om opgelei te word deur een van hul personeel, ek didnt hierdie bedrag te betaal, want ek is nie seker nog as ek wil om dit te doen, maar toe ek my Citibank nagegaan kredietkaart Ek het besef dat hulle afgetrek 100 en dit is getoon in my rekeningstaat (XFOREX442030516305 LIMASSOL CY BUITELANDSE bEDRAG USdollar 100.00 op 9 Oktober), ek weet nie hoekom hulle hierdie bedrag afgetrek alhoewel ek nog nie is die handel. Is hulle 'n klomp van die rowers en Frs View Meer Laat ek jou help met my ervaring. Dit is verskriklik, ja dit is verskriklik. In die eerste plek as hulle jou vra om geld te deponeer en open 'n rekening wat hulle jou nooit vertel wat om onttrekking geld wat jy het om jou ID te bewys en alle dokumente selfs jou bankkaart scan kopie goed geteken sy klanke lewe ste stuur. Laat ek jou help met my ervaring. Dit is verskriklik, ja dit is verskriklik. In die eerste plek as hulle jou vra om geld te deponeer en open 'n rekening wat hulle jou nooit vertel wat om onttrekking geld wat jy het om jou ID te bewys en alle dokumente selfs jou bankkaart scan kopie goed geteken sy klanke lewe wat hulle wil hê jy moet oorhandig stuur hulle jou self, want die dokumente wat hulle vra vir die onttrekking is 'n volledige ID goed Ek sit 100 dollar en nou stuur hulle my dokumente en wag vir terugbetaling so ek hierdie rekening kan maak, Een ding is reg hulle noem jy elke dag en suig jou bloed en kou jou brein :) alles in ag genome was nie my goeie ondervinding i didnt wil die reputasie van die maatskappy in plaas van die heerlikheid van sy is baie gewild as 'n bedrogspul en klink so goed op pad na hul bemarking :) so ek sal hulle gradering bedrogspul gee. Hulle word eenvoudig weier om my geld terug te keer. Kyk Meer Xforex is bedrog maatskappy, agent Mark van Ciprus my gevra om geld 'n paar keer te pomp. Vir up gradering te premie a / c met afsetting van 1000 beloof om te gee 500 Bonus. But my nooit vertel dat dit eers ná die handel van 5 miljoen amp te bereik wins van 500 beskikbaar sal wees selfs ek gevra soveel tyd. Xforex is bedrog maatskappy, agent Mark van Ciprus het my gevra om geld 'n paar keer te pomp. Vir up gradering te premie a / c met afsetting van 1000 beloof om te gee 500 Bonus. But nooit vir my gesê dat dit eers ná die handel van 5 miljoen amp te bereik wins van 500 beskikbaar sal wees selfs ek gevra soveel keer te verduidelik oor die onttrekking beleid. Agent Mark vertel aanvanklik handel het 3 pit versprei amp ná die opgradering na premie a / c dit 1 pit sal wees. Maar dit was 5 pit vir normale sowel as premium n / c. Then Nuwe premie a / c bestuurder Ali Zakir oortuig amp belowe om die bonus te kry in 3 dae amp dan kan ek onttrek my 1000. Maar hy doelbewus het my gevra om die te doen handel wat lei tot die verlies van 800 binne 5 min. Daarna het hy nog nooit omgedraai. geen antwoord op my posse, geen antwoord op te roep. Xforex dienssentrum nog nie het enige aksie vir hierdie geval amp nie gedraai back. Is daar enige Beheer gesag vir Forex ambagte om 'n klag te registreer teen so 'n bedrieglike maatskappy amp misguiding agente. Maatskappy moet neem behoorlike aksie amp terug my geld so gou as moontlik. Kyk Meer Onlangs Kommentaar: Noemie het kommentaar op newforex - Newforex Broker het baie slegte resensies oor webwerf Hello. Ek handel met 'n Newforex vir 2 maande, ek lik. Marsley het kommentaar op pepperstone - Pepperstone is 'n ware cheater en bedrog makelaar Ja ja ja dit is 'n crappy makelaar, ek is bly OT. John Templeton het kommentaar op Quintup webwerf skryf vals resensies Is die Warren Buffet sagteware program nog 'n bedrogspul. Maatskaplike Trader het kommentaar op ayondo - Ayondo Trading en Automation Tool Review Ayondo is 'n moderne dag ketel bedrogspul hulle kry 'n. Taylor, M het kommentaar op Beleggers word geïgnoreer deur LMFX begin met hierdie makelaar verlede maand en dinge sien. Anonieme gebruiker het kommentaar op hbjineng is 'n bedrogspul wat potensieel kan doodmaak Vermy ook jinengmetal Ek dink die hele comp. Jack het kommentaar op Na skielike sluiting van die webwerf van Alpari beleggers paniekbevange Weens 'n paar tegniese kwessies die webwerf was nie w. Ben het kommentaar op TRBinary Options werknemers is van geen hulp TRBinary Options werknemers minste gepla abou. Jack het kommentaar gelewer oor Wag vir die vrylating van die vorige betalings deur 24option 24option is nie die betaling van hul beleggers. Hulle stopp. Kevin het kommentaar op Opteck - opteck het geld uit my rekening sonder my toestemming Hulle is bedrieërs, neem hulle geld uit jou rek. Ben het kommentaar gelewer op onnodige advertensies op plus500 webwerf Dit is baie irriterend wanneer advertensies pop-up terwyl Tradin. Manish het kommentaar gelewer oor Digitale Wins Kursus - Voorsien vals inligting en bedrog mense geld Hi ek Manish, ek doen online verdienste sedert 4. Sasi PK het kommentaar op futurewins. co. in - Commodity Trading scammer Hai liewe mr. harsh mehta. thanks vir die besteding van jou v.


No comments:

Post a Comment